25 december

mitt första blogg inlägg på den här bloggen dårå ,
min dag har varit ganska trög har egentligen inte gjort
någonting.
ikväll ska jag vara med malle och cia ;)

igår var kul.
dagen började med att jag steg upp klockan 12 och satte mej framför tv:n.
senare åt vi i familjen tomtegröt och var allmänt slöa.
på kvällen öppnade vi paket och jag fick allt jag ville ha , så jag var nöjd.
sen stack jag ut med cia och träffade lite folk,
kul kväll var det ja :)

jag fick :
en Lila ipod nano-chreomatic
navelpiercing, piercar mej på måndag ;)
kent box
parfym
armband
underkläder
pengar
ljus

plånbok
body lotion
nagellack
örhängen

m.m

skriver kanske senare , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0