26 december kl.23.40

fan vilken kväll ,
först stack jag till cia med malin och vi gaya oss ,
sen stack vi ut till parken och då fick vi för oss att vi skulle stå alla tre på en såndär
gung-sak med fyra sitt saker och med handtag i mitten .. det slutade med att
vi alla tre låg på marken och asgarvade och hade ont överallt.
efter en stund kom det lite annat folk dit och då började vi gå ner mot fiskehamnen,
för vi skulle gå strandpromenaden ..
mörkt som fan var det och jag va pissnödig.
jag,cia och malin skrek å hade oss, så jag undrar vad omgivningen trodde ;b
vi gick hela vägen till färjhamnen och därifrån till parken igen typ -.-' (Y)
när vi kom dit hittade vi en liten rasmus , å då fick vi veta att vi hade haft
polisen efter oss , trodde han iallafall , och det skulle inte varit så konstigt
om dom som bodde nära stramdpromenaden hade ringt efter polisen för vi skrek
så in i helvete , och desutom hade han följt efter oss hela vägen med cykel typ .
ojoj vilken jävla kul kväll asså .

det blev ändrade planer ,
jag sticker till stan imorn och piercar mej istället.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0