fredag

jag vet fan inte hur det gick i provet, får högst troligen 6-7 xD
men iallafall så stack jag,Cia,Malin & Emma till uncan ikväll.
jag och malin stog och prata med david ett tag också.
sen va vi ute och åkte bil. kvällen har varit ganska bra alltså.
men jag saknar kevin as mycket :( han kommer hit och sover imorn, det blir mysmys :)
jag såg nyss på knäckbrödsdansen, hahaha shit va dom va bra! jag blev
nästan kär!   http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.948508 ni måste kolla!



haha , så söta!

puss


Kommentarer
Postat av: lisa

hahahah, den var bäst! och dom hade

bästa musiken till också. hahahah :D

2009-04-18 @ 18:51:08
Postat av: ofelia

haha jag vet!

2009-04-18 @ 22:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0