12 augusti - hemma

är hemma nurå. hade inte tid att skriva igår,men jag va till stan igen och shoppa lite och så träffade jag min älskling josef! <3 hade inte träffat honom på skit länge! <3  kom hem vid sex tiden idag , när jag va hemma gick jag i duschen och fixa mej och så,sen stack jag ner till stan och träffa Malin&Sara. vi hade nog ganska kul men deppiga som fan var vi! haha! ska fixa om bloggen imorn hade jag tänkt. men får se hur det går.

i sverige köpte jag :
- två par skor
- två par jeans
- en tröja
- en väska
- strings

puss


fulsmurf

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahha deppiga och desperata xD och väldigt Musse Pigg beroende typ, eller vad man nu ska säga xD var fick vi det ifrån förresten? ojoj vi tre är så bäst!! puss

2009-08-13 @ 12:40:15
URL: http://mallelinn.blogg.se/
Postat av: ofelia

haha jodu xD hahaha vettefan xD MUSSEPIGG!! japp vi är bäst! puss

2009-08-13 @ 12:42:55
Postat av: kajsa

Du är sööt =)

2009-08-13 @ 22:09:49
Postat av: ofelia

du ja :)

2009-08-14 @ 00:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0