13 augusti - cykeltur

åååh , har just kommit hem från en lång jävla cyekltur! jag och morsan cykla typ över en mil -.- vi skulle ha ett databord/skrivbord åt mej så först cykla vi till City möbler,sen till EM möbler och sen till Mio möbler och sen tillbaka till City möbler. vi köpte ett bord där och sen cykla vi till sparhallen. gissa vem som bröt ihop på sparhallen,  ush alltså, så jävla pinsamt men jag kan inte rå för det. butikerna säger ju att dom har allt , men det har dom ju inte, för det man mest av allt vill ha finns ju inte där på en stol så man kan gå hämta det. senare ikväll vet jag inte vad jag ska göra men ska snart iväg på ett hemligt uppdrag iaf (haha). nu ska jag tröstäta klart och sen ska jag dra iväg.

Grattis till min kossa Angelica som fyller 14 idag ! <3

puss


smält supertiger glass och powercow med jordgubbs smak är väldigt tröstande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0