19 augusti - sista sommarlovs dagen ;s

idag steg jag upp halv tio och gjorde mig klar för att dra till sara. jag cykla till henne vid 11 och färgade hennes hår sen stack vi till stan. vi gick och ringde på till angelica (för att vi inte fick tag på henne via mobilen) och sa att hon abolut inte fick gå hemifrån. sen stack vi till stan och köpte en hamster åt henne eftersom hennes hamster dog för nån dag sen och för att hon nyss fyllt år. sen ringde vi på hos henne igen och gav henne hamstern och hon blev jätte glad ;) vi va där en stund och sen cykla vi hem igen.
nu på kvällen va jag en stund med cia och sen har jag fixat lite med allt möjligt.
just nu  håller jag på måla naglarna och tänker på att det är sista sommarlovs dagen.. skola imorn alltså, fiiifan.

puss


en sådan ska också inhandlas, love it! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0