20 augusti - första skoldagen

första skoldagen idag alltså. steg upp åtta när jag är van vid att stiga upp ett. jag kommer vara tvungen försöka svänga på dygnet igen.. det som kommer bli min morgon nu är det som har varit min natt i sommar och det som varit min morgon kommer va min dag. fyfan va jobbigt säger jag bara! dagen var inte så farlig ändå, började sent och slutade tidigt och hade inga vanliga timmar men imorn däremot, då blir det vanlig skoldag.. ush!
nu sitter jag och käkar nudlar, försöker fixa men blogg designen och väntar på kevin.

puss


(dålig kvalité och ljus på bilden , så mitt öga försvann , haha)
jag gillar att man bara behöver sätta till vatten och krydda i burken och sen
käka nudlarna direkt. det är typ som i filmer ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var köpper man dom?

2009-08-20 @ 17:13:10
Postat av: Cia

kryddar du med smält smör och saft? :O hahaha xD

<3

2009-08-20 @ 17:39:23
Postat av: ofelia till

jag köpte dom i finland haha, men dom borde finnas annanstans. säkert på sparhallen eller nåt om du bor på åland.

2009-08-20 @ 22:18:02
Postat av: ofelia till

hahahaha ush nej aldrig! det är nån färdig nudelkrydda ;)

<3

2009-08-20 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0