23 augusti - 6 dagar kvar tills jag fyller 14!

orkade inte skriva nåt inlägg igår, men jag hade väldigt trevligt på kvällen. var med massa brudar på bp och sen kom det lite fulla killar och börja snacka med oss :) vi hade väldigt kul åt dom haha. det hade varit IFK match så det kom en massa fotbollshuliganer från Åbo till bp också, så vi stog och snacka med dom med. sen blev det slagsmål mellan finnarna och några ålänningar/svennar ;s

ikväll var som en kväll vanligt vis brukar va på åland, alltså lam och inte så kul. men jag va ju med min malin så det va bra iallafall :) har fixat lite med designen, som ni ser, inte direkt nöjd men den får va ett tag tills jag kommer på nåt nytt.
(förresten är det bara 6 dagar kvar tills jag fyller 14! )

puss



<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha grattis 14 wihoo! :'D

2009-08-25 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0