25 augusti - ROYAL in my heart

idag hade vi våra två första tillvalstimmar, jag har foto och det va så jävla tråkigt. ush. och förutom att Moliis blev pissed på mej för att jag kom försent två gånger till matten, har dagen varit helt okej. imorn går jag 9-14 , det är skönt. förresten hade jag första volley träningen i måndags, det va härligt efter att inte ha spelat på hela sommarn!
ikväll ska jag antagligen till stan med malin.
nu ska jag vika bort min "lilla" klädhög som morsan har tjatat på mig i ungefär en vecka att jag ska göra,  MEN FÖRST ska jag äta upp min ROYAL choklad <3 ush vad det är gott! och kevin, kom inte med dina jävla kommentarer om mitt godis ätande, du har ingen aning om hur det är att ha PMS m.m! haha!

puss


förlåt för dåliga mobil bilder, men det är iallafall några bilder från skolan.
älskar emmas och gurras miner på andra bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Kevin ;)))))))

Du sku ju sluta äta godis.............. Vad var det jag sa......... bra jobbat...........

2009-08-25 @ 17:22:16
Postat av: Ofelia

DU SKA HA STRYK! VÄNTA BARA!

2009-08-25 @ 17:23:36
URL: http://ofeliapelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0