29 augusti - Nikon D60

gårdagen blev lite bättre tack vare några underbara människor. jag fick en Nikon D60 med VR system av pappa, jag blev så jävla glad. jag såg förmodligen ut som en 3 åring som ivrigt öppnade en present på julafton när jag öppnade paketet. haha. emma och cia kom och överraskade mej med presenter och kladdkaka också, jag älskar dom. sen drog vi till mange en stund och därifrån till stan och träffade massa peps. en ganska trevlig kväll faktist. tack till alla som gjorde min födelsedag bra.
snart ska jag till angelica tror jag.

puss


don't take me for a fool


Kommentarer
Postat av: Cia

älskar dej sötis! :D <3

2009-08-29 @ 15:12:14
Postat av: Filip

Likadan kamera som mig :D



Visst var det den fina sången och den eleganta skjutsen som gjorde din födelsedag :)

2009-08-29 @ 17:59:32
Postat av: Ofelia

till cia: :) <3

till filip : okej :D jaaadå det var det ;) haha

2009-08-30 @ 00:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0