5 augusti

det va ett tag sen jag skrev. har hänt ganska mycket i veckan men har ändå inte haft tid att skriva.

den 2 och 3 augusti var jag,cia,malin,boman & rasmus och elda på en "strand" vid strandpromenaden. första kvällen : vi tjejer trodde först inte att rasmus och boman skulle få igång elden, men det fick dom. dom simmade också medans vi inte hade tagit med oss våra bikinisar och sånt så vi satt och såg på. andra kvällen : jag hade köpt korv och mashmallows och rasmus hade med sig korv,läsk och annat gott ;) vi satte igång elden och började grilla. gott som fan varé! haha! den här gången hade vi tjejer tagit med oss våra "simsaker" så alla simmade. det va faktist varmt i vattnet. sen gjorde vi ett och annat.

igår på dagen messade freppa och frågade om jag ville komma och spela minigolf med honom och sara. men eftersom jag HATAR minigolf (och golf överhuvudtaget) så ville jag inte, men då sa han att han skulle bjuda på det så jag gick med på det. jag ringde honom när jag var klar och fråga vart han och sara var och då sa han att han va i stan men att sara inte svarade på mobilen och så. så jag ringde till sara, men jag trodde förståss han mena sara limnell fast han mena sara oksman. iaf svarade inte sara oksman som sakt så sara limnell kom med ist. haha. jag ägde ut dom båda! 27 poäng mot 30 och 37 ;) sen åkte vi hem och tog våra simsaker och drog med freppas båt till nån holme och va där.

idag har jag inte gjort så mycket. varit med lite peeps, tröstätit och simmat. nu är jag hos malin med cia ;) vi sover här inatt.

puss


vi är bäst!

Kommentarer
Postat av: Cia

oj jag äger verkligen på att bli ful på bild... <3

2009-08-06 @ 10:26:26
Postat av: ofelia

du äger verkligen på att bli FIN på bild! <3

2009-08-06 @ 17:39:53
Postat av: BREEZY

Hej!

På våran blogg testar vi skönhetsprodukter, ger tips och skriver om allt som har med shopping att göra.



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnaren kommentar!



Puss / Alicia & Tessie

BREEZY.SE

2009-08-06 @ 18:32:00
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0