fredag

jag har tråkigt. borde ta och ringa till malin snart.

igår stack jag och malin till uncan. när vi kom dit var det två andra + personalen där -.-'' vi kom på att alla va på den där täby resan. sen när vi skulle till bussen gick malins sko sönder.. då gick vi å satte oss i en soffa utanför kempo salen och försökte fixa den. efter ett tag börja vi asgarva åt dom som träna kempo för att dom hade as roliga ljud för sig, haha ;b sen ringde vi jannik och han kom till uncan och så stack vi till select å va där en stund. vid tio tiden börja vi gå till uncan igen för att möta dom som kom från täby resan. när vi kom dit va det typ ingen som kom -.-''  vi kommer nog aldrig glömma den här misslyckade kvällen xD

idag ska jag va med malin somsakt. OCH CIA KOMMER HEM OCH JAG HA SAKNAT HENNE MASSOR! :)
kevva är ute på landet men han kommer också hem idag tror jag ;b

btw, kevva ha fått mej att börja lyssna på amon amarth -.-''
haha.



puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jodu glömmer nog aldrig den kvl alltså haha ;D Men vi får hoppas att det blir en bättre kvl idag hehe :D Vi syns sen...=)<33

2009-02-20 @ 12:16:53
Postat av: ofelia till malin

haha , jodu, det hoppas jag verkligen! :D

japp! <33 (:

2009-02-20 @ 12:23:47
Postat av: Krejtas

YES! Amon amarth <3 :) PUSS

2009-02-20 @ 19:09:36
Postat av: ofelia till kevva

haha japp :)

puss<3

2009-02-20 @ 23:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0