13 juli - besöksrekord haha!

ojoj inte så konstigt att jag har haft besöksrekord idag.
nåja, ikväll va jag på stan med farsan och käka Ben&Jerrys <3 jufcosjlsncjdsjlkldslk asså det finns verkligen INGET godare.
imorn har jag ingen aning om vad jag ska göra. ska väl kanske träffa min bror och antagligen få skäll av honom också. sen ska jag shoppa lite nånting i veckan också. kevin fyller snart år, så ska väl köpa nåt till honom :) på onsdag blire förmodligen grönalund med kuusinen. FETT KUL. 
I <3 Stockholm, jag vill flytta tillbaka..
vill verkligen inte hem asså. det bästa med åland är nästan rockoff och så får jag inte gå. ALLA precis ALLA utom jag ska gå. ååååååh, helvets jävla skit!

Kommentarer
Postat av: lisa

får du inte ?

men rockoff kmr suga iår när det

är på mariepark.. och det är inga

bra artister heller ;s

2009-07-14 @ 13:21:13
Postat av: ofelia

nej..

ja men ändå det kommer ändå några bra och så får man ju träffa folk å så..

2009-07-14 @ 13:27:48
Postat av: Melissa

ojoj, stackarn :/

fyfan, men måsta du magpumpas då elr? ;s

ehjy fan vad tråkigt för dig, är det 100 på att du inte får åka? ;( puss

2009-07-16 @ 14:30:01
URL: http://melissatimms.blogg.se/
Postat av: ofelia

nej det behövde jag inte.

ja det är det ;/

puss

2009-07-16 @ 14:34:19
URL: http://ofeliapelia.blogg.se/
Postat av: Melissa

aa men det var ju bra ivf!

men synd ivf! :(

puss

2009-07-16 @ 22:21:49
URL: http://melissatimms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0