18 juli - shopping & syskon träff

idag var jag och shoppa igen då. köpte lite annat än jag nämde tidigare.
jag köpte en vit och en turkos tanktop, en tischa,hjärtformade vita solbrillor,en svart kofta och en present åt kevin (nej det är inte vad du tror att det är , haha). 20 i 6 träffade jag min bror Ray på plattan och så drog vi till min andra bror Robin som bor i midsommarkransen. där käka vi lite och satt och snacka gammla minnen haha.
nåja , imorn kommer jag hem iallafall gott folk, så tyvärr måste stå ut med mej :) 

puss


 


Kommentarer
Postat av: Krejtas

Vadå inte vad jag tror det är? :D haha äntligen kommer du hem, har saknat dej som helveten! <3

2009-07-18 @ 22:49:30
Postat av: Cia

De var på tiden att du börja komma hem :D saknat dej! <3

2009-07-19 @ 10:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0