23 juli - grattis freppa!

idag fyller min trogne vän fredrik/freppa/böggrodan/von focus äntligen 14 år ;) så grattisgrattis! jag såg nyss på Last house on the left, den va helt okej men ganska obehaglig. förövrigt har jag bara suttit hemma och chillat dom senaste dagarna eftersom alla andra är på rockoff. kevin har sovit här sen jag kom hem också :) vi har sett på lite filmer. bl.a Bangkok Hilton, Pirates of the Caribbean 2 och 3. Bangkok Hilton är jätte bra. den är spännande och så men 3 och en halvtimme lång, så jag rekomenderar den till dom som mycket tid över. haha. 
ååh va det suger att jag inte får gå på rockoff -.-'' idag spelade Hammerfall som jag hade velat se. Pauline,Takida, Veronica Maggio m.f är ju också här iår så IT REALY SUUUUCKS. nåja, nästa år! DÅ FAAAN HÖRNI!
jag ska ändra på min design så snart jag har gjort ny header och hittat ny bakgrund. sen har jag tänkt försöka göra mina inlägg lite intressantare och slänga in lite bilder oftare. har ganska få läsare så. 
kevin borde komma hit närsom helst (tror jag? haha). då blir det film och mys :)

puss

 
haha , god i love old pics!


Kommentarer
Postat av: Freppa

Vilkennnn bild !!!!!!måsta du välja den..:D

2009-07-25 @ 18:55:28
Postat av: ofelia

jaa! det är ju böggrodan bilden ! :D

2009-07-27 @ 23:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0