25 juli - sista rockoff dagen

igår va jag med Kajsa. vi skulle hyra film så vi tog bussen till stan. det tog en stund att välja film men till sist blev det "Disaster movie". det va helt knäpp men rolig. Kajsa va skillad och spillde ut ett glad juice mellan hennes soffa/säng och väggen också xD. på kvällen stack jag till stan (!!!), haha men det va inte kul där för alla andra va inne på markoolio så jag och sara stack till select och köpte chips och sen stack vi hem till mej och såg på film till halv ett haha, sen följde jag med henne en bit och vi snacka om massa läskigt skit. snacka om att det va läskigt att gå hem sen när det va mörkt!
idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, borde ta och ringa nån. ikväll blir det stan igen eftersom det är sista rockoff dagen.


puss



gammal bild på mej med hårförlängningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0