30 juli - neonrosa naglar is the shit

målade nyss naglarna neonrosa. jag tycker det är skit grymt med färggranna naglar! ska snart ladda ner lite musik till ipoden som jag äntligen har satt på laddning. orkar nämligen aldrig det. min kamera är död också -.- BÅDA batterierna desutom.. hm. jag är otroligt lat. skulle ha tränat lite ikväll också , men orkar jag det, NEJ. suck, måste verkligen komma igång med det.

juste, tidigare ikväll när jag va ute med Hector så låg det en mystisk katt i skogen och lurade, och Hector skulle så klart stanna och ville leka med den. jag försökte dra bort honom, och sen mitt i allt lägger den sig i "attackläge"(hahaha det låter helt knäppt men det gjorde faktist det) och sen börja den följa efter oss så jag va tvungen att springa med Hector. katten hade ju nåt fel , den var aggressiv som fan och följde med ända till parkeringen och den kom säkert in i trapphuset också ;s den har tydligen gjort samma sak förut när mamma va ute med Hector och då va hon tvungen att kasta sten vid den så att den skulle gå bort, den hade tydligen försökt anfalla och massa.men haha, nog med det nu .

kevin sov här inatt och vi såg klart "Yes man" och började titta på "Awake". Yes man var jätte bra, den var rolig. rekomenderas (y). men Awake däremot verkar konstig men ändå spännande. synd att det börja stärva. på dagen gjorde jag inte så mycket, hade ganska tråkigt. men på kvällen drog jag till Sara och sen drog vi till Angelica och va där resten av kvällen. det va kul.

nu ska jag ladda ner lite musik ;)

puss


Kommentarer
Postat av: Cia

Snygging på bilden! :D <3

2009-07-30 @ 11:29:18
Postat av: Malin

Shit va snygg man får vara då! Bilden är grymt söt,snygg,fin,vacker :) puss <3

2009-07-31 @ 15:11:06
Postat av: ofelia

ska ni säga!

<3

2009-07-31 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0