31 juli - sista juli

idag är det sista juli kom jag på nyss, vilket betyder att det är första augusti imorn .. och det i sin tur betyder att det bara är tjugo fucking dagar kvar av sommarlovet :s ushush. idag va jag på stan med födelsedagsbarnet. sen stack han hem för att han skulle käka med sina päron. ikväll va jag med Cia&Malin. vi stack till stan , och det är ju fredag, men va det nån där? NEJ. helt jävla tomt.. ;s var fan är alla nu för tiden? aja, nu ska jag sätta igång och göra en "min sommar 09" video, i brist på aktiviteter.

grattis till min älskling keviiin som blev 16 år idag! <3

pusss


ångar hårt att jag inte köpte den där! aaaaah :@


Kommentarer
Postat av: Krejtas

Tack golle :) <3

2009-08-01 @ 16:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0