7 juli - regn

det bara regnar ute nu. ush, jag  hatar regn .. men i alla fall idag har jag haft en slö dag. förutom att jag vakna 1 för att jag inte kunde sova längre, eftersom en viss Kevin hade väckt mej för många gånger ( han skulle upp typ halv tolv för att han skulle till frissan) så har jag bara legat och slöat framför datorn och gosat med hunden. fixat ny design har jag gjort också, för er som inte ser det. jag ska snart gå sätta mej och dega framför tvn men först ska jag orka mej upp från sängen och gå fixa nåt att käka. skriver kanske senare ikväll.

puss

Kommentarer
Postat av: Krejtas

Men fyy va söt du är på headern :D <3

2009-07-07 @ 14:32:41
Postat av: Krejtas

Jag vill också se så bra ut :(

2009-07-07 @ 14:33:15
Postat av: ofelia

du ÄR söt <3

2009-07-07 @ 16:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0