fyllesvin

okej , nu tänker jag ta mej lite tid att skriva vad som hände mej i lördags för er som inte vet.
det började med att jag va hos en kompis och drack starksprit. jag vet inte hur mycket men det va spansk vodka som va 37,5 %. sen skulle vi dra ner mot stan för jag skulle träffa kevin eller nåt tror jag. så träffade vi en till kompis på vägen och då fick jag skjuts på hans cykel. sen vid nåt skede så börja jag må illa och så börja jag spy. sen kommer jag inte ihåg så mycket mer men folk har sakt att en civilpolis var ute och joggade och så stannade han vid mej och ringde polis och ambulans. sen bar det av till sjukhuset. sen vet jag inte vad som hände men jag vaknade halv fem på morgonen och hade inte en satans aning om vart jag va. jag fick vatten av en sjuksköterska och sen somnade jag om. jag vaknade nån gång vid 6-7 tiden av att kevin var där. så satt vi och snacka lite och så somna vi. vid 9 kom en inte så glad mamma med rena kläder och så fick jag åka hem med taxi. så fíck jag va´hemma och vila en stund eftersom jag mådde illa och va yr sen kom min prins och rädda mej :)
snipp snapp snut så va denna "saga" slut. aldrig mer haha. ush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0