11 juni - världens sämsta flickvän

åå  fyfan va jag känner mej hemsk nu. idag är det somsakt min och kevins 4 månadersdag och jag hade planerat att vara med honom. men först skulle jag till stan och käka med emma och cia och sen hem och städa lite. och så ringde jag till honom när jag va på stan och sa det och då sa han att jag inte skulle glömma att han hade träning på kvällen. okej tänkte jag, jag ska inte glömma det och städandet borde inte ta nå länge. och vafan gör jag inte, jo jag glömmer det jag inte fick glömma.. han hade till och med tackat nej att göra nåt med sina kompisar för att han skulle vara med mej. fyfan säger jag bara, jag är världens sämsta flickvän. ush.


Kommentarer
Postat av: Krejtas

Men jag satt faktiskt på en bänk och matade min nya vän (som är en kråka) i typ 3 timmar, han var ganska trevlig faktiskt :>

2009-06-12 @ 12:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0