11 juni

stack till stan i förrigår i alla fall. köpte navelsmycke och beställde in ett också. sen fika jag med malin och på kvällen stack vi till tommy och såg på film.
igår kväll va jag,cia och malin med boman och rasmus. vi gjorde inte så mycket. loda mest på stan.
nu har jag så jävla tråkigt, sitter och käkar chips, haha.
idag är det 4 månder för mej och kevin också. så grattis till oss, vi är bäst!




den där blicken får mig att få flashbacks. saknar det, kanske inte allt men det mesta.




 vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Krejtas

Snyggt :) grattis till oss också <3

2009-06-11 @ 10:42:18
Postat av: ofelia

tack :) , yes! vi är bäst <3

2009-06-11 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0