26 juni - länge sen sist

det var ett tag sen sist. har somsakt varit i finland och sen har jag inte tagit mej tid att skriva bara. menmen, på midsommarn hade jag kul, va med lite kompisar och gjorde ett och annat. vi träffade lite andra också.. dom hette typ Tomi,Tommi,Janne... och sen va det massa fler, men jag kommer fan inte på vad dom hette.
måndag: umgicks med väärldens sötaste hundvalpar. affenpinchrar (stavning?) var det. lägger upp bilder i slutet av inlägget.
tidag: kom hem, världens bästa och mötte mej, hade saknat honom som fan! sen kom han hit och sov och har sovit här tills igår. (ikväll vet jag inte var han är ... :( )
onsdag : var och simma till klosterviken med cia,malin & ida. kallt som fan vare ;/ 
torsdag : hände inget speciellt egentligen, var med cia till espholm en stund bara.
idag : var med malin och några till nu på kvällen. det var ganska kul,haha.. röven xD miuset idag var att cia åkte till finland :/ 

ja, det var min vecka det.

PS: bloggen är total kaos! håller på fixar den.

puss


        <-- söta kissen oliver som är minst 16 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0