30 juni - dammsuga datorn = next?

åååh , jag är så jävla trött på min dator! just nu är allting på skärmen typ 5 gånger så stort som det ska va -.- och sen stängs den av hela tiden och internet vägrar kopplas in med jämna mellanrum. min smartboy sa just åt mig att jag borde skruva upp locket nere på datorn och dammsuga bort allt damm. haha det låter knäppt men jag borde göra det.

annars har jag inte gjort så mycket på senaste. på dagarna har jag steekt och simmat för det mesta. och på kvällarna varit till stan.
inatt sov jag hos malin. det va funfun ;>

puss



det ska inte se ut sådär! jag menar kolla "Start" den tar fan upp halva skärmen -.- och alla ikoner och skit är stört stora.

Kommentarer
Postat av: lisa

men högerklicka på skrivbordet och tryck på egenskaper så hittar du det nog ^^

2009-07-02 @ 13:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0