måndag

jag har inte orkat skriva på ett tag nu.
i lördags sov kevva här,mys :) vi såg på film ,"the orphanage" den va helt okej.
på söndag gick vi ner till stan och satte oss på vår bänk , sen fick vi för oss att vi skulle äta
på hesburger fast vi inte va hungriga -.-'' haha. sen gick jag hem med sara och senare på kvällen kom  kevva hit igen.
 jag hade inte behövt få veta det där.. det går inte att få ut ur huvvet nu , förlåt. men du sa lite fel saker vid  fel tillfälle.


ikväll va jag ute och gick med hedda.

ush , imorn är jobbigaste skoldagen, 8-15 med bara jobbiga timmar.
aja , ska se på "hide and seek" nu tror jag, eftersom jag aldrig såg på den igår.

puss





jag älskar dej

Kommentarer
Postat av: Krejtas

fyfan hur jag ser ut xD älskar dej med <3 men sorry för att du fick veta ;( sa ju att jag inte borde berättat, och du säger det inte till någon annan sen xD

2009-03-16 @ 21:35:34
Postat av: ofelia

du är finast

<3

2009-03-16 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0