måndag

hade tid till tandläkaren idag. dom sa att jag hade jätte fina tänder och så men att jag hade lite överbett
OCH ATT JAG KANSKE FÅR TANDSTÄLLNING :( fyfaaaaan, jag vill verkligen inte ha. men dom kan ju inte tvinga mej så.
träningen gick rent åt helvete. ingenting funkade. det va desutom min sista träning före matcherna i helgen ._.
men ska till kevin snart iaf. så det är bra, har inte träffat honom på hela helgen och det är desutom 3 månader för oss idag. vi är bäst, jag älskar dej!

jag laddar upp fler bilder från helgen ikväll tror jag. och jag vet, vissa av bilderna går inte att förstora, men det är meningen. dom är för festliga för att visas i stort format.

puss


Kommentarer
Postat av: Krejtas

Älskar dej med :) <3

Coolt med tandställning :D

2009-05-11 @ 17:09:26
Postat av: ofelia

:) <3

nejdu!

2009-05-12 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0