söndag

det är några dagar sen jag skrev senast. har inte haft tid och ork.
men i alla fall, jag börjar med i fredags.
var tvungen att gå hem vid tolv tiden från skolan p.g.a att jag hade sån jävla mensvärk.
sen låg jag hemma och mådde dåligt hela dagen. mot kvällen blev det bättre så jag stack
till cia med mina saker, eftersom jag,Emma&Malin skulle sova där, och sen gjorde vi oss i ordning
och stack till uncan. tråkigt som fan där, som vanligt, så vi stack till bp. sen stack vi till cia och hade 
för jävla kul. vi va uppe till fyra eller nåt. 
på lördan stack vi till stan och mötte upp idus och så for vi till mannechai och åt. på kvällen stack
vi som vanligt till uncan som var dött och sen till bp. där stog vi och stacka med bult, eller vafan han hette.
sen till cia med malin. vi hade ganska kul förutom att jag va as trött. på morgonen, idag alltså, så stack malin
vid elva tiden och  vid tolv tiden kom emma. då var det hiphop dans till US som gällde. haha, det va as kul.
det är en kort sammanfatting av min helg och nu tänker jag ladda upp lite bilder.

     
         vi är lätt bäst! haha

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe as snygga bilder alltså!! xD och emo bilden kom med höhö... Men det va as kul den här helgen! Kanske LITE pinsamt där ett tag för dig ;) Och tro det eller ej men jag håller nog mig undan emma nu på ett litet tag det vart liksom lite hmmm HJÄLP ;S xD ni fattar nog vad jag syftar på hehe! Tack the flicks för en jävligt bra helg :) <3

2009-05-10 @ 21:21:21
Postat av: Krejtas

Men synd bara att ni inte kunde bada gaybastu :/

Saknat dej btw <3 :)

2009-05-10 @ 21:44:46
Postat av: ofelia

till malin: klart det! :D och ja det va MYCKET pinsamt xD hahahahaha jag tror nog det blir bäst så man vet aldrig med henne. varse och tack! <3

till kevva: haha, saknat dej med <3

2009-05-10 @ 21:48:44
Postat av: Cia

fan va snygga bilder där då! och Emmas och min dans blev ju asbra!!! :D <3

2009-05-15 @ 23:10:18
Postat av: ofelia

haha klart det! ja det blev den :D

<3

2009-05-17 @ 23:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0