tisdag

jag orka aldrig lägga upp fler bilder från helgen igår. gör det nu istället. men i alla fall åt för mycket citronsyra på kemin idag så nu bränner det som fan på min tunga </3
efter skolan stack jag till stan med angelica och tog passfoto. det blev fult som fan och jag ska ha det i 10 år framåt (Y) gr8!  sen stack vi till henne och nu på kvällen var jag med kevvamaster.
imorn drar jag och cia till sverige och shoppar. nice som fan!
men jag kommer sakna kevin .. han åker bort på fredag och är borta hela helgen. menmen, jag ska ju på volleytävlingar till sverige i helgen också så.
nu ska jag lägga upp dom där jävla bilderna!

puss



Kommentarer
Postat av: Krejtas

Hördö, jag kommer sakna dej mera :) <3

2009-05-12 @ 22:34:01
Postat av: ofelia

eheh vi får väl se :) <4

2009-05-12 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0