ååååh!

fyfan va arg jag är! jag radera nyss alla mina jävla låtar på ipoden så nu har jag bara 8 stycken kvar! ååååh jag blir så jävla ...ahhhhhhhhh. jävla skit..

nåja, har inte orkat uppdatera bloggen, eller iaf inte orkat skriva "ett riktigt inlägg". jag ska minska ner på depp texterna nu och börja uppdatera ordentligt igen.
hade kvarsittning idag, det sög -.-
ikväll var jag en stund på stan med bl.a. Cia, Malin, Freppa, Otto , Gustav och Saine. skit tråkigt på stan som vanligt!
imorn ska jag till stockholm , sen vidare till gotland, då ska det stor shoppas ;)
min blogg är tråkig, ska försöka göra den "intressantare". haha!

puss!



oh yes, här är man seriös! bjuder på den så ni får nåt att skratta åt (;

Kommentarer
Postat av: EMMA

haha! söt ((:

<3

2009-09-03 @ 19:32:33
Postat av: sara

åh cp.. du borde tagit mig med.

skulle ha dödat för att träffa p.

puss

2009-09-04 @ 17:02:19
URL: http://saralimnell.webblogg.se/
Postat av: Cia

söta bilder ju (:

<3

2009-09-06 @ 09:09:40
Postat av: Matilda

Söta bilder. :)

2009-09-07 @ 15:24:17
URL: http://www.erikamatilda.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0