cykelfail

måste bara säga en sak. JAG HATAR GAFFSAN.
nå iallafall så stack jag med filip till uncan ikväll. var där i en halvtimme ungefär, sen kom jimmy dit och vi snacka lite. sen stack jag till emma med cia. haha fyfan, vi har alltid lika kul. påvägen hem failade jag och cia med cyklarna. det kom två människor gående på cykel banan och dom tog upp nästan hela vägen. och jag och cia tänkte såklart inte på att vi inte skulle cykla bredvid varandra så våra cyklar fastnade i varandra och jag slirar omkull med cykeln och får benet under den och glider nån meter. fifan va ont jag har nu.. haha, men det va ändå jävligt kul för det såg så jävla stört ut. min cykel for lixom sick sack före den slira omkull.
imorn är det sportdag och det suger.. jag ska vindsurfa ;s undrar hur fan det ska gå.

puss


myyyyyyyyyyyyysigt

Kommentarer
Postat av: Cia

vi är lyckade vi :D usch det där var ju mysigt :(

puss <3

2009-09-20 @ 16:59:07
Postat av: ofelia

haha jodu ;D

puss <3

2009-09-20 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0