home

kom hem igår vid tio,elva tiden. var så jävla trött och det är jag fortfarande. gotland var härligt! dock har jag tydligen missat en massa. menmen , jag är nöjd eftersom jag har shoppat ganska mycket. jag dissar att gina tricot inte fanns på gotland och att en massa butiker i stockholm hade ont om storlekar. jag köpte ingenting av det jag visade i ett tidagre inlägg eftersom att en del saker inte fanns i min storlek och en del inte fanns alls.
idag började jag åtta. skolan var tråkig som vanligt. btw, bp stänger för alltid, och det suger stort!
ikväll vet jag inte vad jag ska göra.

lägger in bilder från gotland sen.

det här är vad jag shoppade :
2 linnen
2 par jeanstights
3 t-shirts
1 cardigan
2 koftor
2 bh:ar
strumpor
3 par skor
2 tröjor med dragkjedja
1 klänning
1 tunika
1 shorta
1 skärp


Kommentarer
Postat av: Anonym

och nu ljuger du................

2009-09-09 @ 18:19:10
Postat av: Ofelia

vad ljuger jag om?

2009-09-09 @ 18:20:23
Postat av: Anonym

att du köpt så mycket å så kort tid

2009-09-10 @ 08:44:04
Postat av: Ofelia

jag va på gotland i två hela dagar, varför skulle jag inte ha kunnat? ;s desutom var jag i stockholm en dag också.

2009-09-10 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0